Organizator Meeting Planner

  • Przyjazd planistów, organizatorów konferencji i eventów (data wkrótce)
  • Ramowy program dnia.
  • Przyjazd grupy po uroczystym otwarciu targów.
  • Udział w dyskusjach panelowych. Program merytoryczny jest otwarty dla wszystkich zainteresowanych. Szczególnie należy zaprosić wystawców.

Dobre praktyki w organizacji wizyt studyjnych dla organizatorów wydarzeń / turystyki biznesowej

Jak zaprezentować destynację, ofertę turystyczną organizatorom wydarzeń w ramach podróży studyjnych (fam tripów). Kiedy i dla kogo taką podróż warto organizować. Jak zbudować program. Jak przygotować program takiej wizyty, aby przyniósł oczekiwane rezultaty. Najczęściej popełniane błędy i najlepiej sprawdzające się rozwiązania w kontekście tego, czego oczekują uczestnicy takiego sposobu prezentacji oferty. Kiedy środki zainwestowane w podróż studyjną będą inwestycją, a kiedy tylko wydatkiem.

Oferta turystyczna – ofertą dla organizatora wydarzeń?

Jakie są oczekiwania organizatorów wydarzeń wobec ofert, z których tworzą programy konferencji, kongresów, podróży motywacyjnych i nagrodowych czy wydarzeń integracyjnych. Jakie działania należy podjąć, jakie zadania zrealizować, żeby oferta turystyczna była ofertą dla turystyki biznesowej – mając na uwadze stereotyp, że popularność produktu, a tym samym jego atrakcyjność dla turysty indywidualnego, wyklucza atrakcyjność dla turysty biznesowego. Jakich narzędzi użyć w komunikacji i promocji takiej oferty. Na jakie wymaganie we współpracy z organizatorami turystyki biznesowej należy być przygotowanym.


Po części merytorycznej planiści zwiedzają targi. Ta część programu wizyty zostanie rozbudowana w zależności od stopnia zainteresowania wystawców.